Cuba Klik Sini

pukul brape skarang..??


Get your own Digital Clock

Wednesday, December 29, 2010

hello uitm

Kini, tiba masanya aku kembali ke kampusku, Uitm Machang,...
Tapi, akU X boleh Kolej!!!!!!!! shit btol~
kalau korang nak tau, ak siap tulis surat personal tau bagi en.@*%$# tu....
ak bagi macam2 sebab kenapa ak perlukan kolej
antaranya:


1.Saya tidak mempunyai sebarang kenderaan untuk berulang-alik dari rumah sewa
ke kampus


2.Saya tidak mendapat pinjaman ptptn untuk semester ini.

3.Saya tidak dapat mencari rumah sewa di kawasan berhampiran kampus kerana saya difahamkan semua rumah sewa telah penuh.

x ke alasan ak tu logik & munasabah..???
tapi, last2 ak check kat internet, ak x leh kolej,..
sumer kawan2 aku, roomate2 ak boley kolej plak....shit btol laaaarr!!!!!!
kalau korang nak tau, en.@*%$# tu, pernah marah & ugut x kan bagi kolej kat ak sebab borang ak x lengkap,
pasal borang pown nak marah2~ tu pown satu column je x lengkap~

No comments:

Post a Comment