Cuba Klik Sini

pukul brape skarang..??


Get your own Digital Clock

Friday, December 31, 2010

Kalau Berpacaran Versi Kelantan

Sebenarnya, ni bukan idea saya~
Ni adalah Idea Dari SEPUPU saya, AIZUL
kita suka sangat dengan lagu ni,
lagu ni sebenarnya dinyanyikan oleh : Sohaimi Mior Hassan,Anna Raffali&Altimet kitorang juga terhibur dan tertarik dengan video miming
dari Cikgu Shida , plus sebab kitorang ORANG KELATE,
so, dia cakap, 'why not..???' buat lirik versi KELANTAN....hikhikhik~
btw, saya sertakan sekali video cikgu shida~

~HOPE U ENJOY~







'KALAU BERPACARAN' VERSI KELANTAN

-sohaimi mior hassan-
Kalau berpacaghe,
Meme banyok pante laghe,
Menjago susilo,
Ibu bapok,adik abe..

Apabilo berduo
Caghilah tempat hok terrey,
Agar tok pulok,
Mencubo aksi terlaghe..

korus

Boleh pandey-pandey,
Jange pegey-pegey,
Dudok renggey-renggey,
Bertamboh saye..

Biar malu-malu,
Biar seggey-seggey,
Kerno malu itu,
Perisai oghe beriman..

-anna raffali-

Kalau berpacaghe,
Jange tunggu lamo-malo,
kalau doh berkenney,
jupolah ayoh nga mok..

Hantarkey rombongey
Meminey dengan segero,
Kalu terlambat kekasih mung,
Disambar BOYO...!!!

-ulang korus-

-Altimet-

Yeah,..
Kito sambung ceghito,
Kalu mung berduo
Aku yang ketigo..

Aku penamboh peraso,
Akulah Pendarab nafsu serakah,
Hai Teruno bikin peranga selambo,
hati si daro kato takpo...

Beghani buat terimo padoh~
kalu tok sedio,
ucap syahadah....


No comments:

Post a Comment